Vélemények

Sajnos sok időm nincs a napokban, egy igen nagy tenderen dolgozunk.

Ez is az iskola eredményei közé sorolható, hogy meghívtak
egy ilyen nagyszabású tender pályázására …

Az Értékesítők Iskolájának nagyon sokat köszönhetek. Sok tapasztalatot szereztem,
határozottabb lettem, könnyebben és felszabadultabban tárgyalok, és ami nagyon
fontos, gyakorlati tudással gazdagodtam. Egyetemi éveim alatt sok elméleti
tudást szereztem, amit aztán kikerülve az „ életbe” nem igazán tudtam
hasznosítani.

Az Értékesítők Iskolája egy nagyon jó megoldást nyújtott, mert az átfogó, minden
területet érintő elmélet mellett a  házi feladatok révén a mindennapi
munkám során hasznosíthattam a tanultakat és már néhány hét alatt érzékelhető
volt a változás.

Az Értékesítők Iskolája órái alatt kapott ötleteket elkezdtem megvalósítani az
elmúlt hónapok alatt, és annak ellenére, hogy válságos időszakban vagyunk,
mindenki recesszióról beszél, mi az elmúlt évek legjobb értékesítési évét
zártuk.

A piac folyamatosan változik, így mindig változni fognak az értékesítési
technikák, igények. Érdekes, hogy bármikor előveszem és újraolvasom a
tananyagokat, mindig újabb és újabb ötleteket merítek belőle.

Köszönök mindent.

Üdvözlettel:
Rajka Panna – értékesítési vezető
Master Consulting Kft.


Cégvezetőként naponta kapok hívásokat hirdetési lehetőségekkel kapcsolatosan. Amikor felteszem a
kérdést miért jó ez cégemnek, nagyon ritkán kapok használható választ.
Amikor felteszem azt a kérdést, hogyan ellenőrizhető a hirdetés hatékonysága szinte
sohasem kapok használható választ. Nem vagyok a hirdetések ellen, már akkor elégedett
lennék, ha a kifizetett összeget az új vevők révén vissza tudnám kapni, de ez eddig
szinte sohasem sikerült.

Értékesítés:
Az ügyfélszerzés leghatékonyabb módszerének tartom.
Az Értékesítők Iskolájában megismertem az értékesítési folyamat
törvényszerűségeit, melyek alkalmazásával tudatosságom nagymértékben növekedett
és vele együtt az eredményességem is megnőtt.

Eredményeim:
A hideghívás nem okoz gondot számomra. Korábban rossz stratégiával dolgoztam, mert a hideghívások
során belementem az eladásba, győzködésbe, melynek az esetek döntő többségében elutasítás lett a vége.
A tárgyaláson kérdésekkel vezetem a partnert és igyekszem megtudni minden lényegeset és elkerülni minden lényegtelent. Korábban sok olyan tárgyalásom volt, mely jó hangulatú beszélgetéssel zajlott, biztos voltam a sikerben, és végül mégsem lett üzlet a folytatásban – most már tudom miért nem. Elfogadom azt is, hogy nem lehet minden tárgyalás sikeres, hogy nem mindenki számára az én ajánlatom lesz a befutó, emiatt a kudarcokat (bár nem örülök nekik, de nem küldenek a padlóra, és nem kell onnan mindig újra feltápászkodnom) is jobban viselem.
Már a képzés folyamán, folyamatosan estek le a „ tantuszok”, mi az, amit nem csinálok, mi az, amit rosszul csinálok a cégemben.

A képzésre kifizetett összeg, a megszerzett új vevők révén, még a képzés befejezés előtt többszörösen megtérült.

Nagy Gyula – cégvezető
Nagy Autóalkatrész Kft.


Az Értékesítők Iskolája komplex képzési program egy, az értékesítési üzletág tejles vertikumában alkalmazható, alapvető, illetve specifikus ismereteket tartalmazó tananyag. Cégünknél sikerrel alkalazzuk az ÉRTI-ben tanult értékesítési sémákat, ügyfélszerzési, tárgyalási módszereket, persze ehhez szükséges a tanuló/alkalazó saját szakterületének ismerete, hogy a kettőt ötvözve azt sikerre vigye.

Amit az ÉRTI befejezését követően elértünk: szélesítettük termék illetve szolgáltatási palettánkat, mergerősítettük,
kiterjesztettük beszállítói, alvállalkozói körünket, tovább növeltük, erősítettük piaci helyzetünket.

Sümeghy Péter
Okleveles épületgépész mérnök
ENERGOTRADE Kft.



Az üzleti dolgaim nagyon jól alakultak az elmúlt időszakban. Sokat tanultam Tőletek, és sokat profitáltam.

Jelenleg egy üdülés szervező cégnél dolgozom, a call centert vezetem, nagyon sokat tudok átadni a kollégáknak abból, amit az Értékesitők Iskolájában tanultam. azt hiszem az a karrier, amit az elmúlt hónapokban felépítettem, abszolut a Nálad, ill. az Értékesítők iskolájában tanultakban gyökerezett.

Börcs Adrienn – call center vezető