Tematika

11 hetes sales képzéssorazat tematika: 

 

1. hét:
Iránytű és térkép – Személyes értékesítési célok, céges sales stratégia és célkitűzések elkészítése

Tízszeres hatékonyság – Tervezés, önszervezés

Brókerálom: biztos kiemelkedő hozam – Önképzés

 

2. hét:
Onassis 1. törvénye – Az üzleti kapcsolatteremtés

 

3. hét:
Ne legyen félkarú óriás! – Marketingtámogatás az értékesítésben

 

4. hét:
Kerüljön monopolhelyzetbe – Pozicionálás

Eladni, de kinek? – Célpiacok

Az értékesítő identitása – Önismeret, cég- és termékismeret

Ha ezt a törvényt nem tudja, elveszett – A TEH formula

 

5. hét:
1M $-os kérdés: azonnali, többszöri, élvezetes? – Szemlélet, hozzáállás

 

6. hét:
Minden értékesítő kötelező alapfegyvere – Kommunikáció

Ismételhető siker: naponta min. 2x, de … – A tárgyalás / a bemutató felépítése

 

7. hét:
Koldusnak is, milliárdosnak is 24 óra a nap – Személyes hatékonyság

Nem mindegy: sokat vagy a jót? – Időgazdálkodás

 

8. hét:
A professzionális megbeszélés – Tárgyalástechnika mesterkurzus

Enélkül is lesznek kötései, de ezzel háromszor annyi – Kifogáskezelés mesterfokon

 

9. hét:
Az értékesítő tőkéje Ügyféladatbázis. – Hogyan dolgoztassa?

A kapcsolatai mennyisége és minősége – Ügyfélkezelés

 

10. hét:
Gyakorlat teszi a mestert – Hogy képes legyen a tanultakat tudatosan alkalmazni

 

11. hét:
Hogy papírja is legyen róla – Professzionális Értékesítő lett! Záróvizsga